GÜZELLER KUZEYDOĞU ZİRVE TIRMANIŞI

Rota: Kuzeydoğu
Doğa Lideri: Murat Ali Koç
Faaliyet sorumlusu: Zübeyde Uçum
Teknik Malzeme; Kask, Krampon, Kazma, Kemer, 60 metre ip, kar kazığı, Karabin, 8mt perlon, 60-120cm perlon, pursik, yardımcı ip, İlk yardım çantası
Faaliyet Detayı :

7 Haziran Cuma
17 sporcumuzla birlikte 7 haziran Cuma günü akşam kulüp otobüsüyle Aladağlar- Niğde istikametine yola çıktık.
8 Haziran Cumartesi
Sabah saat 09.30’ da Çamardı’ya Mehmet Şenol’un evine ulaştık. Kahvaltımızı yaptık son hazırlıklarımızı tamamlayıp saat 10.30’da harekete geçtik. Emli boğazında traktörün ulaşabileceği en son noktaya kadar traktörle ulaşım sağladık. Tüm hazıklarımızı yapıp saat 11.30 Emli vadisinden kamp alanımıza doğru yürüyüşümüze başladık. Yaklaşık 600mt irtifa aldığımız bu yürüyüşümüz  2.5 saat sonra Valikonağı kamp alanına ulaşarak kampımızı kurduk. Akşam üzeri kapatan hava yağmurla devam etti. Gece çadırlarımızı toplayıp saat 03.00 hareketle zirve faaliyetimize açık bir havada başladık.
9 Haziran Pazar
2850mt rakımında rotanın başlangıcı olan çanağın gibine ulaştık. Burada kramponlarımızı takıp, kazmalarımızı alarak kulvarda yükselmeye devam ettik. Yükseldikçe artan eğim kulvarın sonuna doğru 50-55 derece eğimi bulmaktaydı. 08.30’da Güzeller zirveye ulaştık. İnişimizi Kuzeydoğu rotasından yaparak saat 02.00 gibi Emli vadisine ulaşarak faaliyetimizi bitirdik.